Lista, igen!

Matvanor:

Bästa maträtt? Tacos
Bästa dryck? Det bror på... Jag gillar te iaf!
Hat dryck och maträtt? hatmat: matCrepes på creperiet på gotland
Bästa alkoholdryck? Har inte provat alkohol...
Använder du smör på smörgåsen? Jaa?
Smågodis eller färdiga påsar: Smågodis, lätt!
Favoritglass? jordgubbsglass

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? ca 500
Har du mer skor än kläder? nej? Vem har det?? :O
Favoritplagg? ingen aning, gillar det mästa av mina kläder.
Hatplagg? basker +o(

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Typ går i femman tror jag...?
Vad vill du bli? Advokat. Lätt!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jag utbildar mejj inte och jag jobbar inte?! Tröög?
Är lönen viktigast? Jobbar fortfarande inte... -.-

Boende:

Lägenhet eller hus? HUS!!! :D
Framtidsplaner med boende? Lyxvilla i ? <3
Litet eller jättestort? Drömboende? Jättestort. Drömboendet står ovanför
Landet eller mitt i stan? Ett i stan och ett på landet så jag kan växla =D
Mysigt eller sterilt? Mysigt på landet och stilrent i stan =)

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? Nej jag har inte barn... är 12 år (snart) hallå? och det är klart att inte ortohet är okej?!
Älskar du någon? Mina bästisar och min familj <3 <3
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? Klart att den gör!! Ja jag är lojal.
Tycker du om att dricka dig full? Vet inte, har inte provat. Kommer inte prova.
Hemmafest eller krogen? Hemmafset, UTAN alkohol ocf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0