Bloggar?

Hej hej! När jag sitter hemma och har tråkigt brukar jag gå in och kolla bloggar... men sen när dmo tar slut då?  (dom bra) Jo, det är då ni kommer in i bilden.

• Kommentera vilka bloggar ni läser

• Jag kollar bloggarna i fem dagar så att jag ser att dom är bra och skriver varje dag!

• Jag utser två finalister och kollar deras tips extra noga under tre dagar.

Jag kommer titta på:

• Om dom har bilder

• Om dom skriver varje dag

• Om dom skriver om olika saker

• Om det är intressant att läsa

• Om dom har en design (det är roligare när man får ett bra intryck =D)

• Den som vinner blir länkad så många gånger som den har föreslagt bloggar (om du har tipsat om en blogg får du en länk o.s.v.)
 

Så kommentera på nu!

Kram


P.S. här är bloggarna jag redan läser:

www.wllma.blogg.se

www.nallepooh.blogg.se

www.thezelsa.blogg.se

www.liisaaahh.blogg.se

www.irenemantonanaskis.blogg.se

www.amazingreal.blogg.se

www.baraaagnes.blogg.se

www.highscoolmusical.blogg.se

www.musicrecord.blogg.se

www.dianasblogg.blogg.se

www.lovisahej.blogg.se

www.potatismos.blogg.se

www.modoblogg.se/bexury

www.ackigirl.blogg.se

www.fannynord.blogspot.com

ojj... der var inte några


Kommentarer
Postat av: Mickis

Brukar du aldrig läsa min?

2010-04-04 @ 21:23:41
URL: http://miickiizz.blogg.se/
Postat av: Fanny

Läs min Kajsa ! Har du slutat redan ? :(

2010-04-06 @ 09:45:02
URL: http://fannynord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0